fbpx
Από την αγριεμένη θάλασσα των ειδήσεων και πληροφοριών φέρνουμε στην επιφάνεια ό,τι έχει αξία.
Περισσότερα...
Από την αγριεμένη θάλασσα των ειδήσεων και πληροφοριών φέρνουμε στην επιφάνεια ό,τι έχει αξία.

Ό,τι πρέπει να γνωρίζουμε για να κινηθούμε και να προγραμματίσουμε τη ζωή μας στην πόλη του Ηρακλείου. Και αυτές θα τις προσφέρουμε στο απόσταγμά τους, με σύντομο λόγο.

Δεν μας ενδιαφέρει η «φασαρία» της ροής των ειδήσεων. Πιστεύουμε στην ήπια πληροφόρηση, σε ό,τι είναι αναγκαίο και σαφές.

Ο ενημερωτικός ιστότοπος μας έχει προσωπικότητα και θα παίρνει θέση σε ζητήματα που ανακύπτουν.

Η διάθεσή μας ενίοτε θα είναι και παιχνιδιάρικη.

Κοιτάμε προς τις ημέρες που ξημερώνουν, τις προκλήσεις που αυτές εγείρουν. Την ίδια στιγμή θέλουμε να γίνουμε και κομμάτι της προσπάθειας για πολιτισμό στην καθημερινότητά μας.

Με τους «Φακέλους» επιδιώκουμε να παρουσιάσουμε θέματα με ευρύ ενδιαφέρον και να τα επικαιροποιούμε ανοίγοντας νέα παράθυρα για σκέψη και δράση.

'Η γη ποτέ δε χάνει την αξία της' έλεγαν οι πρόγονοί μας. Με την ειδική στήλη Αγροτικά & Οικολογία στρέφουμε το κανάλι της πληροφόρησης προς αυτήν την παραγωγική τάξη, τους κατ' επάγγελμα αλλά και τους ετεροεπαγγελματίες παραγωγούς.

Η ΝΕΑ Ματιά.gr θα μείνει σε αγρανάπαυση τα σαββατοκύριακα, για να παίρνουμε φόρα για την εβδομάδα που έρχεται… με τον αστερίσκο των έκτακτων ειδήσεων.
31.6 C
Heraklion
Παρασκευή, 17 Μαΐου, 2024

Δράση του Κέντρου Κοινότητας Μαλεβιζίου για τον σχολικό εκφοβισμό στο Γυμνάσιο Τυλίσου

ΚρήτηΤα Νέα του ΗρακλείουΔράση του Κέντρου Κοινότητας Μαλεβιζίου για τον σχολικό εκφοβισμό στο Γυμνάσιο Τυλίσου

Η ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και ο περαιτέρω προβληματισμός των μαθητών για την πρόληψη φαινομένων σχολικού εκφοβισμού, ήταν το θέμα της δράσης που πραγματοποιήθηκε στους μαθητές Β΄ και Γ΄ τάξης που ανήκουν στην Ομάδα Διαμεσολάβησης του Γυμνασίου Τυλίσου. 

Κατά τη διάρκεια της δράσης ο ψυχολόγος του Κέντρου Κοινότητας κος Εμμανουήλ Παπαστεφανάκης, με στόχο την αποτελεσματικότερη πρόληψη και αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού, παρουσίασε τις διαστάσεις που μπορεί να πάρει το εν λόγω φαινόμενο αλλά και τις διεξόδους που μπορουν να ληφθούν υπόψη.

Προχωρώντας σε προβολή ορισμένων βίντεο με παραδείγματα σχολικού εκφοβισμού, μοιράστηκαν μαζί με τους μαθητές σκέψεις, συναισθήματα αλλά και λύσεις στις οποίες θα μπορούσαν να ακολουθήσουν. Προβληματίστηκαν μαζί, ανέπτυξαν τη συμπεριφορά και συναισθήματα του θύτη, του θύματος αλλά και το ρόλο των παρατηρητών και τις όποιες συνέπειες έχει η κάθε πράξη.

Τέλος, ακολούθησε διάλογος και παρουσίαση εμπειριών από τους μαθητές ανάλογων περιστατικών στο χώρο του σχολείου. Επιπρόσθετα, εκτιμήθηκε η σπουδαιότητα συνέχισης της συνεργασίας για οργάνωση δράσεων που στόχο έχουν την ευαισθητοποίηση, την ενσυναίσθηση και την συμβουλευτική υποστήριξη.

Διαβάστε επίσης:

Αν σας αρέσει η σελίδα μας κάντε μας Like

Σχετικά άρθρα