fbpx
Από την αγριεμένη θάλασσα των ειδήσεων και πληροφοριών φέρνουμε στην επιφάνεια ό,τι έχει αξία.
Περισσότερα...
Από την αγριεμένη θάλασσα των ειδήσεων και πληροφοριών φέρνουμε στην επιφάνεια ό,τι έχει αξία.

Ό,τι πρέπει να γνωρίζουμε για να κινηθούμε και να προγραμματίσουμε τη ζωή μας στην πόλη του Ηρακλείου. Και αυτές θα τις προσφέρουμε στο απόσταγμά τους, με σύντομο λόγο.

Δεν μας ενδιαφέρει η «φασαρία» της ροής των ειδήσεων. Πιστεύουμε στην ήπια πληροφόρηση, σε ό,τι είναι αναγκαίο και σαφές.

Ο ενημερωτικός ιστότοπος μας έχει προσωπικότητα και θα παίρνει θέση σε ζητήματα που ανακύπτουν.

Η διάθεσή μας ενίοτε θα είναι και παιχνιδιάρικη.

Κοιτάμε προς τις ημέρες που ξημερώνουν, τις προκλήσεις που αυτές εγείρουν. Την ίδια στιγμή θέλουμε να γίνουμε και κομμάτι της προσπάθειας για πολιτισμό στην καθημερινότητά μας.

Με τους «Φακέλους» επιδιώκουμε να παρουσιάσουμε θέματα με ευρύ ενδιαφέρον και να τα επικαιροποιούμε ανοίγοντας νέα παράθυρα για σκέψη και δράση.

'Η γη ποτέ δε χάνει την αξία της' έλεγαν οι πρόγονοί μας. Με την ειδική στήλη Αγροτικά & Οικολογία στρέφουμε το κανάλι της πληροφόρησης προς αυτήν την παραγωγική τάξη, τους κατ' επάγγελμα αλλά και τους ετεροεπαγγελματίες παραγωγούς.

Η ΝΕΑ Ματιά.gr θα μείνει σε αγρανάπαυση τα σαββατοκύριακα, για να παίρνουμε φόρα για την εβδομάδα που έρχεται… με τον αστερίσκο των έκτακτων ειδήσεων.
16 C
Heraklion
Τετάρτη, 1 Μαΐου, 2024

Έρευνα: Μόλις 1 στους 5 θα κάνει αγορές τη Black Friday

ΟικονομίαΈρευνα: Μόλις 1 στους 5 θα κάνει αγορές τη Black Friday

Μόλις ένας στους πέντε καταναλωτές (το 20% δηλαδή) δηλώνει ότι θα πραγματοποιήσει αγορές την περίοδο της Black Friday, σύμφωνα με την 7η μελέτη καταγραφής των καταναλωτικών τάσεων στο λιανεμπόριο του ΣΕΛΠΕ.

Το ποσοστό αυτό είναι μεγαλύτερο στις ηλικίες 18-44 ετών και ειδικά στο ηλικιακό γκρουπ 25-35 ετών όπου φτάνει το 32%, δηλαδή 1 στους 3 αγοραστές αυτής της ηλικιακής ομάδας σκοπεύει να κάνει αγορές για τη Black Friday. Αντίθετα, τα ποσοστά στις ηλικίες άνω των 45 ετών είναι κάτω του 18%.

Έρευνα: Μόλις 1 στους 5 θα κάνει αγορές τη Black Friday-1

Επίσης, είναι δύο φορές πιο πιθανό να αγοράσει κάποιο προϊόν την περίοδο της Βlack Friday ένας καταναλωτής που κάνει συστηματικά ηλεκτρονικές αγορές συγκριτικά με τους υπόλοιπους αγοραστές που επιλέγουν το δίκτυο φυσικών καταστημάτων, κάτι που δείχνει ότι οι online αγοραστές είναι αρκετά πιο ενεργοί τη συγκεκριμένη περίοδο με τα ποσοστά να είναι 28% για όσους είναι online αγοραστές και 14% για όσου δεν είναι.

Έρευνα: Μόλις 1 στους 5 θα κάνει αγορές τη Black Friday-2

Όσον αφορά στο ύψος της εκτιμώμενης δαπάνης για αγορές την περίοδο της Βlack Friday για όσους επιλέξουν να αγοράσουν, αυτή μεσοσταθμικά εκτιμάται σε 146€ κατά κεφαλήν. Πρόκειται για μια εκτίμηση δαπάνης άνω των 120 εκατ. ευρώ.

Το 80% εκτιμά ότι δεν θα δαπανήσει τίποτα, το 8% μέχρι 50 ευρώ, το 6% έως 100 ευρώ, το 4% από 101 έως 200 ευρώ, το 2% από 200 έως 500 ευρώ και το 1% πάνω από 500 ευρώ.

Ένα σημαντικό μερίδιο αυτών των αγορών αφορούν στις αγορές των Χριστουγέννων. Συγκεκριμένα, από το 20% το οποίο θα πραγματοποιήσει
αγορές την περίοδο του Black Friday, το 7% – δηλαδή περίπου 1 στους 3 -θα κάνει το μεγαλύτερο μέρος των αγορών του για τα Χριστούγεννα την περίοδο της Black Friday.

Έρευνα: Μόλις 1 στους 5 θα κάνει αγορές τη Black Friday-3

Σε σχέση με τις απόψεις των καταναλωτών για την περίοδο της Black Friday, το 53% θεωρεί ότι πρόκειται για μία ακόμα περίοδο εκπτώσεων σαν όλες τις άλλες, με το 22% να διαφωνεί.

Το 13% θεωρεί ότι είναι απαραίτητο να υπάρχει η εκπτωτική αυτή περίοδος, ενώ το 44% διαφωνεί και δεν τη θεωρεί αναγκαία. Η αιτία φαίνεται να είναι
ότι οι καταναλωτές δεν βλέπουν ουσιαστικές διαφορές ανάμεσα στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο εκπτώσεων σε σχέση με τις άλλες εκπτωτικές περιόδους του χρόνου.

Έρευνα: Μόλις 1 στους 5 θα κάνει αγορές τη Black Friday-4

Το 6% δηλώνει ότι η περίοδος της Black Friday έχει καλύτερες εκπτώσεις σε σχέση με τις άλλες εκπτωτικές περιόδους, ενώ το 61% διαφωνεί και θεωρεί ότι δεν υπάρχουν πρακτικές διαφορές.

Παρ’ όλα αυτά, η πλειοψηφία των καταναλωτών σε ποσοστό 65% (δύο στους τρεις) θα ήθελε να είναι μεγαλύτερη η διάρκεια εκπτώσεων και μόλις
10% είναι ικανοποιημένο με τη σημερινή διάρκεια.

Έρευνα: Μόλις 1 στους 5 θα κάνει αγορές τη Black Friday-5

Βέβαια, αυτή η επιθυμία έρχεται σε αντίθεση με τη φύση της συγκεκριμένης εκπτωτικής περιόδου, η οποία έχει ως σκοπό να παρέχει προϊόντα σε προνομιακές τιμές για μικρό χρονικό διάστημα πριν το τέλος του έτους.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι παρά τα προβλήματα λόγω των πληθωριστικών πιέσεων, ένα σημαντικό κομμάτι του πληθυσμού θα κάνει τις αγορές του τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, κάτι που είναι αποτέλεσμα και της ανάγκης για εξοικονόμηση χρημάτων.

Η έρευνα υλοποιήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και έλαβε χώρα την περίοδο 14-16 Νοεμβρίου 2022 μέσω Πανελλήνιας Έρευνας σε δείγμα 1.157 καταναλωτών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣΨηφιακή Κάρτα Αναπηρίας: Αποθηκεύεται στο κινητό – Πώς λειτουργεί

Μουντιάλ 2022: Η FIFA ανακοίνωσε ποινές για όσους φορέσουν το περιβραχιόνιο “One Love”

Ο Άδωνις Γεωργιάδης στο Ηράκλειο – Το Data Center, η ομιλία του, φώτο & βίντεο

 Επιστρέφει το «Χριστουγεννιάτικο Κάστρο», στην πλ. Ελευθερίας

Ηράκλειο: Εργασίες για υπόγειους κάδους – Τα σημεία & η λειτουργία τους

Είναι Κούρδος και διακοσμεί εικαστικά τοίχους στο Ηράκλειο – φωτό

Κιβωτός του Κόσμου: Τα ταξίδια με “αρρενωπά, γυμνασμένα, όμορφα αγόρια” & το “βλέμμα” του στελέχους

Διαβάστε επίσης:

Αν σας αρέσει η σελίδα μας κάντε μας Like

Σχετικά άρθρα