fbpx
Από την αγριεμένη θάλασσα των ειδήσεων και πληροφοριών φέρνουμε στην επιφάνεια ό,τι έχει αξία.
Περισσότερα...
Από την αγριεμένη θάλασσα των ειδήσεων και πληροφοριών φέρνουμε στην επιφάνεια ό,τι έχει αξία.

Ό,τι πρέπει να γνωρίζουμε για να κινηθούμε και να προγραμματίσουμε τη ζωή μας στην πόλη του Ηρακλείου. Και αυτές θα τις προσφέρουμε στο απόσταγμά τους, με σύντομο λόγο.

Δεν μας ενδιαφέρει η «φασαρία» της ροής των ειδήσεων. Πιστεύουμε στην ήπια πληροφόρηση, σε ό,τι είναι αναγκαίο και σαφές.

Ο ενημερωτικός ιστότοπος μας έχει προσωπικότητα και θα παίρνει θέση σε ζητήματα που ανακύπτουν.

Η διάθεσή μας ενίοτε θα είναι και παιχνιδιάρικη.

Κοιτάμε προς τις ημέρες που ξημερώνουν, τις προκλήσεις που αυτές εγείρουν. Την ίδια στιγμή θέλουμε να γίνουμε και κομμάτι της προσπάθειας για πολιτισμό στην καθημερινότητά μας.

Με τους «Φακέλους» επιδιώκουμε να παρουσιάσουμε θέματα με ευρύ ενδιαφέρον και να τα επικαιροποιούμε ανοίγοντας νέα παράθυρα για σκέψη και δράση.

'Η γη ποτέ δε χάνει την αξία της' έλεγαν οι πρόγονοί μας. Με την ειδική στήλη Αγροτικά & Οικολογία στρέφουμε το κανάλι της πληροφόρησης προς αυτήν την παραγωγική τάξη, τους κατ' επάγγελμα αλλά και τους ετεροεπαγγελματίες παραγωγούς.

Η ΝΕΑ Ματιά.gr θα μείνει σε αγρανάπαυση τα σαββατοκύριακα, για να παίρνουμε φόρα για την εβδομάδα που έρχεται… με τον αστερίσκο των έκτακτων ειδήσεων.
14.6 C
Heraklion
Τετάρτη, 15 Μαΐου, 2024

“Καλάθι του νοικοκυριού» Σούπερ μάρκετ: Ευκρινή ταμπελάκια στο ράφι και λίστα με τα προϊόντα

Πολιτική"Καλάθι του νοικοκυριού» Σούπερ μάρκετ: Ευκρινή ταμπελάκια στο ράφι και λίστα με τα προϊόντα

Αλλαγές στις υποχρεώσεις των σούπερ μάρκετ σε ό,τι αφορά το «καλάθι του νοικοκυριού» φέρνει νέα τροπολογία.

Mετά την ανάρτηση των νέων λιστών προϊόντων από όλες τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ για το «καλάθι του νοικοκυριού», κατατέθηκε στη Βουλή η τροπολογία που είχε προαναγγείλει η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης. Η τροπολογία εισάγει τρία νέα «πρέπει» για τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Τα δυο πρώτα σημεία προβλέπουν ότι οι αλυσίδες πρέπει να επισημαίνουν με ευκρινή ταμπελάκια στο ράφι τα προϊόντα που βρίσκονται στο «καλάθι του νοικοκυριού», αλλά και να αναρτούν ολόκληρη τη λίστα με τις τιμές στην είσοδο.

Επιπλέον, υποχρεούνται να διασφαλίσουν ότι υπάρχει επάρκεια των προϊόντων που έχουν εντάξει στο «καλάθι του νοικοκυριού». Η ίδια τροπολογία προβλέπει και τσουχτερά πρόστιμα έως και 50.000 ευρώ για κάθε παράβαση.
Συγκεκριμένα, σε νομοσχέδιο του υπ. Δικαιοσύνης εντάχθηκε τροπολογία με τον τίτλο «Διασφάλιση της επάρκειας και της επαρκούς σήμανσης των προϊόντων που συμμετέχουν στο παρατηρητήριο τιμών προϊόντων “Καλάθι του νοικοκυριού”».

Με τις προσθήκες στο άρθρο διευκρινίζεται ότι οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ οφείλουν να «τοποθετούν ευκρινές ειδικό σήμα στον χώρο πώλησης (ράφι) των προϊόντων που συμμετέχουν στο “καλάθι του νοικοκυριού”, καθώς και ευκρινή κατάλογο των προϊόντων που συνθέτουν το “καλάθι του νοικοκυριού” σε εμφανές σημείο στην είσοδο του καταστήματος, που συμπεριλαμβάνει τις τιμές στις οποίες προσφέρονται τα προϊόντα». Επιπρόσθετα, στην τροπολογία επισημαίνεται ότι οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ πρέπει να «διασφαλίζουν ότι τα προΪόντα που συμμετέχουν στο “καλάθι του νοικοκυριού” βρίσκονται στα καταστήματά τους σε επάρκεια και διατίθενται απρόσκοπτα στο καταναλωτικό κοινό. Για κάθε παράβαση της παρούσας επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ύψους από χίλια (1.000) έως πενήντα χιλιάδες (50.000) ευρώ».

Oι νέες λίστες
Νωρίτερα, αναρτήθηκαν οι νέες λίστες προϊόντων που περιλαμβάνει το «καλάθι του νοικοκυριού» για την τρέχουσα εβδομάδα.

Υπενθυμίζεται ότι το «καλάθι του νοικοκυριού», κατά την πρώτη φάση εφαρμογής του, θα ανανεώνεται κάθε εβδομάδα προκειμένου να μην προκαλούνται ελλείψεις ή άλλες στρεβλώσεις που αφορούν τις τιμές. Οι νέες λίστες που ανακοίνωσαν τα σούπερ μάρκετ για το «καλάθι του νοικοκυριού» ισχύουν από σήμερα 9 Νοεμβρίου 2022 έως και την επόμενη Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2022.

Όπως είχε πει και ο ίδιος ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας χθες στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ, από σήμερα προστίθεται στην πλατφόρμα e-katanalotis και η εταιρεία e-food, η οποία αποφάσισε να φτιάξει το δικό της καλάθι του νοικοκυριού, «το οποίο θα μπορούν οι καταναλωτές εφόσον το επιλέξουν να το παραγγείλουν».

Πλέον στην πλατφόρμα e-katanalotis βρίσκονται αυτή τη στιγμή αναρτημένα τα «καλάθια» που δημιούργησαν 12 μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ,

ΑΒ Βασιλόπουλος,
Bazaar,
Γαλαξίας,
Κρητικός,
Μασούτης,
My Market,
Market in,
Σκλαβενίτης
ΣΥΝΚΑ,
Χαλκιαδάκης
Lidl,
Discount Markt
e-fresh.gr
efood

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το νέο βίντεο του Θοδωρή Παπαδουλάκη για την Κρήτη

 Εκδήλωση για την παιδική παχυσαρκία με τους παίκτες της Εθνικής Ομάδας Μπάσκετ

Πλιάτσικο στο νεοκλασικό του Τσοχατζόπουλου στη Διονυσίου Αεροπαγίτου – Ξήλωσαν και το πάτωμα

Ηράκλειο: Αιτήσεις για νέες φυτεύσεις οινοποιήσιμων Ποικιλιών Αμπέλου

 Sanco Swift: Δείτε LIVE την πορεία του στις περιοχές των ερευνών

Ηράκλειο: Υπό πλήρη έλεγχο η φωτιά που ξέσπασε στο κέντρο

ΒΟΑΚ: Νέο τροχαίο στην εθνική οδό Ηρακλείου – Ρεθύμνου. Εγκλωβισμένο ένα άτομο

Κρήτη: Είχαν κρύψει μισό κιλό κάνναβη στη μηχανή του αυτοκινήτου

Διαβάστε επίσης:

Αν σας αρέσει η σελίδα μας κάντε μας Like

Σχετικά άρθρα