fbpx
Από την αγριεμένη θάλασσα των ειδήσεων και πληροφοριών φέρνουμε στην επιφάνεια ό,τι έχει αξία.
Περισσότερα...
Από την αγριεμένη θάλασσα των ειδήσεων και πληροφοριών φέρνουμε στην επιφάνεια ό,τι έχει αξία.

Ό,τι πρέπει να γνωρίζουμε για να κινηθούμε και να προγραμματίσουμε τη ζωή μας στην πόλη του Ηρακλείου. Και αυτές θα τις προσφέρουμε στο απόσταγμά τους, με σύντομο λόγο.

Δεν μας ενδιαφέρει η «φασαρία» της ροής των ειδήσεων. Πιστεύουμε στην ήπια πληροφόρηση, σε ό,τι είναι αναγκαίο και σαφές.

Ο ενημερωτικός ιστότοπος μας έχει προσωπικότητα και θα παίρνει θέση σε ζητήματα που ανακύπτουν.

Η διάθεσή μας ενίοτε θα είναι και παιχνιδιάρικη.

Κοιτάμε προς τις ημέρες που ξημερώνουν, τις προκλήσεις που αυτές εγείρουν. Την ίδια στιγμή θέλουμε να γίνουμε και κομμάτι της προσπάθειας για πολιτισμό στην καθημερινότητά μας.

Με τους «Φακέλους» επιδιώκουμε να παρουσιάσουμε θέματα με ευρύ ενδιαφέρον και να τα επικαιροποιούμε ανοίγοντας νέα παράθυρα για σκέψη και δράση.

'Η γη ποτέ δε χάνει την αξία της' έλεγαν οι πρόγονοί μας. Με την ειδική στήλη Αγροτικά & Οικολογία στρέφουμε το κανάλι της πληροφόρησης προς αυτήν την παραγωγική τάξη, τους κατ' επάγγελμα αλλά και τους ετεροεπαγγελματίες παραγωγούς.

Η ΝΕΑ Ματιά.gr θα μείνει σε αγρανάπαυση τα σαββατοκύριακα, για να παίρνουμε φόρα για την εβδομάδα που έρχεται… με τον αστερίσκο των έκτακτων ειδήσεων.
20.7 C
Heraklion
Τρίτη, 14 Μαΐου, 2024

Τρένο στην Κρήτη: “Χαραμάδα” για το έργο από στελέχη του υπουργείου Υποδομών

ΠολιτικήΤρένο στην Κρήτη: "Χαραμάδα" για το έργο από στελέχη του υπουργείου Υποδομών

Αδειάζουν τον Υπουργό και αφήνουν ανοικτό το ενδεχόμενο διερεύνησης της σκοπιμότητας κατασκευής μέσου σταθερής τροχιάς που θα συνδέει το νέο διεθνές αεροδρόμιο Καστελλίου με το λιμάνι Ηρακλείου και τα μεγάλα αστικά κέντρα της Κρήτης!” αναφέρει με δελτίο τύπου ο Βουλευτής Ηρακλείου, Χάρης Μαμουλάκης, αναφορικά με τη νεότερη απάντηση που του δόθηκε από υπηρεσιακά στελέχη του Υπουργείου Υποδομών για το οραματικό έργο της κατασκευής σιδηρόδρομου στο νησί.

«Αυτή η κυβέρνηση μας έχει συνηθίσει σε φαινόμενα ασυνεννοησίας και επιτελικού μπάχαλου» αναφέρει σε δήλωσή του ο Χάρης Μαμουλάκης, τονίζοντας: «Η τελευταία απάντηση των υπηρεσιακών στελεχών της αρμόδιας Διεύθυνσης του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, αφήνει ανοικτό ένα ενδεχόμενο που απέκλειε μετά βδελυγμίας η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου. Και αποδεικνύει ότι αυτό που μετ’ επιτάσεως απαιτεί η τοπική κοινωνία και ζητάμε με παρεμβάσεις στη Βουλή εδώ και τρία χρόνια, η μελέτη για την δημιουργία μέσου σταθερής τροχιάς που θα συνδέει το νέο διεθνές αεροδρόμιο Καστελλίου με το Ηράκλειο και όχι μόνο, δεν έρχεται σε αντίθεση με τις κατευθύνσεις του στρατηγικού χωροταξικού σχεδιασμού και μπορεί να υλοποιηθεί. Πρόθεσή μας είναι να επανέρθουμε στο θέμα, αναμένοντας με ενδιαφέρον τη νέα θέση του Υπουργού. Για να αποκαλυφθεί και τι τελικά ισχύει, ποιος έχει δίκιο και ποιος κρύβεται πίσω από στείρες αρνήσεις. Αλλά και το γιατί κρύβεται.».

Διαβάστε ακόμη: Σιδηρόδρομος: Ένα μέσο σταθερής τροχιάς ψάχνει … χώρο στην Κρήτη – Οι παράμετροι του ζητήματος

Η “εκρηκτική” ομιλία του καθηγητή Θ. Βλαστού για τον νέο ΒΟΑΚ και τον σιδηρόδρομο στην Κρήτη – ΒΙΝΤΕΟ

Σε άλλο σημείο του δελτίου τύπου που εξέδωσε ο κ. Μαμουλάκης για το θέμα αναφέρεται:

«Όπως είναι γνωστό, σε επανειλημμένες Κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις του Χάρη Μαμουλάκη, οι Κ. Καραμανλής και Γ. Καραγιάννης έχουν αποκλείσει με κάθε τρόπο το ενδεχόμενο διενέργειας μελέτης σκοπιμότητας και βιωσιμότητας ενός μέσου σταθερής τροχιάς στην Κρήτη, που θα εκκινούσε από την διασύνδεση του νέου αεροδρομίου Καστελλίου με την πόλη του Ηρακλείου. Ο Υφυπουργός Υποδομών & Μεταφορών δε, είχε «κατηγορήσει» τον Χάρη Μαμουλάκη ότι ενεργεί ως εκπρόσωπος της Κρήτης στη Βουλή και είχε δηλώσει ότι «Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να διερευνήσει η Κυβέρνηση την σκοπιμότητα και την βιωσιμότητα του Προαστιακού Ηρακλείου.». Με την τελευταία όμως απάντηση σε σχετική Αναφορά του Χάρη Μαμουλάκη, με την συνυπογραφή των Βουλευτών Σωκράτη Βαρδάκη και Νίκου Ηγουμενίδη, με το υπόμνημα του Δήμου Μινώα Πεδιάδας, η αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών – αφού κάνει αναφορά στο Περιφερειακό Σχέδιο Κρήτης και το Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο – τονίζει: «…Από τα παραπάνω προκύπτει ότι η κατασκευή μέσου σταθερής τροχιάς που θα συνδέει το νέο διεθνές αεροδρόμιο Καστελλίου με το λιμάνι Ηρακλείου και τα μεγάλα αστικά κέντρα της Κρήτης δεν έρχεται σε αντίθεση με τις κατευθύνσεις του στρατηγικού χωροταξικού σχεδιασμού.».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ηράκλειο – Κτηματογράφηση: Τέλος χρόνου για τις δηλώσεις. Τί θα ισχύσει για τα ραντεβού

Δήμος Ηρακλείου & ΚΕΘΕΑ: Συνεχίζουν την ελαιοσυγκομιδή και φέτος – φωτό

 ΕΛΑΣ: Ερευνά καταγγελία για κακοποίηση ανήλικου στην Κιβωτό του Κόσμου

 Η 22χρονη Τόριλ από τη Νορβηγία – H άγνωστη ιστορία ενός θύματος του Πολυτεχνείου

Ηράκλειο: Πορεία από τους φοιτητικούς συλλόγους το απόγευμα από την πλ. Ελευθερίας

Ο 35χρονος αλλοδαπός, η καταδίωξη & τα 1.180 πακέτα τσιγάρα

 Έρχεται το “κουμπί πανικού” για τις γυναίκες – Πώς θα λειτουργεί

Διαβάστε επίσης:

Αν σας αρέσει η σελίδα μας κάντε μας Like

Σχετικά άρθρα